Kaseton reklamowy – jak się wyróżnić?

W dzisiejszym świecie stajemy się coraz bardziej zabiegani, a tempo życia rośnie. Jeśli chcemy, by nasza firma została zauważona przez potencjalnych klientów, musimy postarać się o skierowanie na nią uwagi. 

Odpowiednio zaprojektowana reklama świetlna przykuwa uwagę i zaciekawia, a także spełnia funkcję informującą, na przykład osoby przyjezdne i nieznające miasta. Kaseton reklamowy pozwala się wyróżnić i jest wydatkiem, który z całą pewnością się opłaci i umożliwi osiągnięcie zamierzonych efektów.

Szukając najodpowiedniejszej formy kasetonu prezentującego naszą firmę, warto zastanowić się, jak powinien wyglądać. Możemy postawić na minimalistyczny wygląd i czarno-białą tonację lub przemówić do klientów zdecydowanymi, jaskrawymi barwami czy neonami. Wybór w dużej mierze zależy od miejsca – jeśli w okolicy dużo jest różnokolorowych banerów czy reklam, niejako wymusza to stosowanie podobnej stylistyki, jeżeli chcemy, by nas dostrzeżono.

Warto walczyć o uwagę osób, które będą przechodzić w pobliżu. Można to osiągnąć, wybierając kaseton podświetlany, ponieważ jest o wiele lepiej widoczny bez względu na porę dnia. Kolejną kwestią jest to, czy wybierzemy model jednostronny czy dwustronny. W pierwszym przypadku reklama i logo naszej firmy będzie umieszczona na ścianie, a więc też trudniej widoczna. Kaseton dwustronny pozwala na lepsze wyeksponowanie reklamy i jest widoczny z obu stron, co jest szczególnie ważne na przykład w przypadku osób przechodzących ruchliwymi deptakami.

Spośród wielu opcji kasetonów reklamowych można wybrać materiał, z jakiego zrobiona będzie nasza wymarzona reklama – aluminium, dibond czy elastyczny materiał. Taka różnorodność jest podyktowana trwałością, a także ceną wybranego tworzywa. Najtańsze logo zwykle bywa zrobione z aluminium, zaś jeśli liczymy na najwyższą jakość (a zarazem i cenę), warto wybrać reklamę z materiału z systemem napinającym.

Znane przysłowie mówi, że reklama jest dźwignią handlu, dlatego warto zainwestować i wyposażyć się w jak najlepszy kaseton reklamowy, ponieważ taka inwestycja zwykle bardzo szybko się zwróci.